TOP RACE
Amortyzatory ze zbiornikami wyrównawczymi, z możliwością zmiany siły tłumienia
Seria TOP RACE to amortyzatory o gazowo-olejowe o konstrukcji dwururowej, przeznaczone do motorsportu w najcięższych warunkach, z możliwością indywidualnej zmiany charakterystyki poprzez elementy regulacyjne.
Seria TOP RACE wyposażona jest w zewnętrzne zbiorniki wyrównawcze, w których oddzielony jest olej od gazu.
Zaletą tego rozwiązania jest to, że w czasie pracy nie dojdzie do spienienia się oleju, a tym samym do zmiany siły tłumienia i pogorszenia pracy amortyzatora. Kolejna zaleta to większa ilość oleju zapewniająca lepsze rozpraszanie ciepła w całej konstrukcji amortyzatora oraz lepsze jego oddawanie na zewnątrz.
GŁÓWNE CECHY:
- zewnętrzny zbiornik z możliwością zmiany ciśnienia gazu
- regulowana wysokość zawieszenia
- progresywne sprężyny
- części stalowe z najwyższej jakości stali CrMo, zabezpieczonej antykorozyjnie
- części aluminiowe z wytrzymałego stopu AW7075
- ustawienie siły tłumienia za pomocą elementów regulacyjnych.
TOP RACE 3
- HIGH SPEED (kompresja HS)
- LOW SPEED (kompresja LS)
- REBOUND (odbicie REB)
TOP RACE ARV CHS
- HIGH SPEED (kompresja HS)
- LOW SPEED (kompresja LS)
- REBOUND (odbicie REB)
- systemy ARV i CHS
ARV - Active Rebound Valve
Zawór ten jest opcją dodatkową do wersji TOP RACE. Cechuje go:
1. Zmiana charakterystyki odbicia przy utracie kontaktu koła z nawierzchnią. W momencie utraty kontaktu z nawierzchnią amortyzator natychmiast otwiera się.
2. Hydraulic Rebound Valve - wszystkie amortyzatory z systemem ARV mają hydrauliczny odbojnik na odbiciu (oczywiście z zaworem zwrotnym).
3. Thermo Valve - zawór termiczny jest częścią systemu ARV. Zawór ten reaguje na podwyższoną temperaturę amortyzatora i reguluje bypass na odbiciu, aby uzyskać stabilną charakterystykę odbicia podczas zmieniającej się temperatury pracy zawieszenia. Zapewnia to stabilność szczególnie na długich odcinkach specjalnych.
CHS - Compression Hydraulic Stop
Hydrauliczny odbojnik na dobiciu. Powiązany z systemem ARV.